15 תשובות
גם אני בת 13 חח
ומה עם אמא? היא מסכימה לך?
אני גם בת 13 ובחיים לא שמעתי על כזה דבר שאסור לסוע באוטובוסים...
תנסי לשכנע את אבא שלך
אני במקומת הייתי חופרת לו בלי סוף עד שהוא יסכים
שואל השאלה:
אמא שלי מתה
ואני חופרת לו בלי סוף אין הוא לא מסכים
אנונימית
סליחה!
ומה הסיבות שהוא אומר לך שבגללן אסור לך לנסוע באוטובוס לבד?
שואל השאלה:
זה בסדר..
אני לא יודעת מה לעשות זה מבאס אותי אני רואה כל הזמן בסנאפ שחברות שלי יוצאות לים וזה והן נוסעות באוטובוסים ורק אני נישארת בבית ואחר כך צועקים עלי למה את לא יוצאת
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא אומר למה הוא פשוט אמר לא וזהו
אנונימית
כן אבל כשאת מבקשת ממנו לנסוע באוובוס, מה הוא אומר לך?
אה.
ניסית לשאול אותו למה?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
כן הוא פשוט לא עונה
אנונימית
תחפרי לו שיגיד לך למה הוא כל כך נגד.
תשאלי אם את יכולה בתור התחלה לינסוע עם חברות ולא לגמרי לבד
שואל השאלה:
אני נסעתי פעם אחת עם אח שלי והוא לימד אותי והכל אבל הוא עדיין לא מסכים
אנונימית
את תסעי באוטובוס כל יום חצי שעה ואני אסע באוטו בכיף
זה לא כזה כיף תאמיני לי, את נוסעת עם אנשים מבוגרים, לפעמים התיק יותר כבד ממך ואת צריכה לשים אותו עליך או לעמוד איתו, כל שניה כמעט נופלת, את בקושי יכולה לצאת מהאוטובוס כי הוא מפוצץ במיוחד ליד הדלתות.. אני שונאת את זה.. אני רוצה כבר רישיון!
תנסי לשכנע אותו או שתסעי בלי שהוא ידע הוא הרי נותן לך כסף