2 תשובות
אל תתביישי מאף אחד וככה תכירי עוד חברים פשוט תיהי פתוחה ותתחברי לילדים
שואל השאלה:
אני לא מתביישת אבל אני לא מצליחה להכיר עוד איפה שאני גרה אין כל כך ילדים והילדים שיש פה הרוב לא כיף להיסתובב איתם
אני לא מתביישת אבל אני לא מצליחה להכיר עוד איפה שאני גרה אין כל כך ילדים והילדים שיש פה הרוב לא כיף להיסתובב איתם
אנונימית
באותו הנושא: