2 תשובות
אל תתביישי מאף אחד וככה תכירי עוד חברים פשוט תיהי פתוחה ותתחברי לילדים
שואל השאלה:
אני לא מתביישת אבל אני לא מצליחה להכיר עוד איפה שאני גרה אין כל כך ילדים והילדים שיש פה הרוב לא כיף להיסתובב איתם
אנונימית