17 תשובות
10 בערך... שהם לציי תמיד (5 בנים)
3-4
כאלה שיודעים עלי הכל, שאפשר לסמוך עליהם ושלא עזבו אותי ברגעים קשים..
כאלה שעזרו לי בכל התהליך של היציאה מהארון, שתמכו ועודדו
ניראה לי 3 אלה הכי אמיתיים שלי והשאר זה חברים של צחוק וסתם לדבר וה3 סיפרתי להם הכל עלי אבל הכל עלי והם עדיין נישארו חברים שלי וקיבלו אותי כמו שאני
אנונימית
יש לי כמה חברות בילוי נקרא לזה ככה.. נפגשת איתם ויוצאות ביחד והכל
אבל יש את החברות הקרובות (4) שיודעות עד כמה אני משוגעת באמת חח.. הן יודעות מתי רע לי אפילו שאני לא אומרת, זמינות חופשי, תומכות, לא מתביישות כשהן אצלי בבית (להפך חח מדברות עם ההורים שלי חופשי) ופשוט חברות אמת.. אם אני אפרט זה לא יגמר
שאפשר לסמוך עליהם שהם יודעים עלי הכל ואני יכולה לספר הכל ושאני לא מפחדת מהם
3.
העובדה שהם תמיד שם בשבילי,
העובדה שהם אף פעם לא יעזבו אותי,
זה שיש לי כתף לבכות עליה,
אלה שיכולים להבין אותי בלי מילים,
אלה שאני יכולה לבוא אליהם אפילו בלי לשאול,
אלה שכשאני רבה עם מישהו או מישהי הם יתמכו בי,
אלה שיודעים להראות לי את הדרך הנכונה,
הם יודעים תמיד מה נכון בשבילי ומה לא,
אני יודעת שאני יכולה לסמוך עליהם תמיד,
אני יודעת שהם לא ישפטו אותי,
הם יקבלו אותי כמו שאני ובחיים לא יבקשו ממני להשתנות,
כשאני אעשה דברים שאני לא אמורה לעשות הם ידעו להחזיר אותי לעצמי,
הם יתמכו בי בכל דבר שאעשה,
הם ידעו להעריך אותי ולכבד אותי.

העובדה שהם מי שהם, כבר הופכת אותם לחברים הכי טובים בעולם.
אפילו לא אחד..
אנונימית
אהה וכולם החבריים האמיתיים שלי זה רק בנים
אנונימית
7
שהם כנים איתי, לא כפויי טובה, יודעים מה להגיד ומה לא, תמיד יקשיבו, תמיד יהיו כאן בשבילך כמו שאת היית כאן בשבילם.
יש לי 2 הכי טובות... הן יודעות עלי הכל ואנחנו נפגשות כל יום... יותר חברות אמיתיות מזה?
2
אי אפשר להסביר
סומך עליו בעיניים עצומות
תמיד לעזרתך
דואג לך
לא מתנגד או יוצא עליך
1
אנונימית
3-4
זה שהם חושבים עלי בכל דבר. גם אם אני לא נמצאת שם פיזית.
אין