5 תשובות
זה בסדר, חסרים לך ויטמינים אבל.
בסדר, אני ממליצה לך להוסיף כוס מיץ תפוזים וסלט עם שמן זית ולימון.
זה בסדר
גרוע ביותר. חלב וקוראסון לא בריא בכלל ומשמין. ביצה זה דבר טוב, אבל שאת משלבת עם פחמימות זה משמין
אנונימית
תחליפי קוראסון וחלב בסלט ומים. ביחד עם הביצה זה יהיה מושלם.
אנונימית
באותו הנושא: