2 תשובות
תלכי עם השני... אם היית באמת אוהבת תראשון לא היית עוברת לשני...
הייתי הולכת עם האקס כי כבר היית איתו ואת יודעת אם יש משהו לשנות וזה גם לא ירגיש מוזר
אנונימי