5 תשובות
שאין לך חשק לצאת ולדבר
שאת עדיין עצבנית עליה כנראה, ממליצה לך לצאת ולדבר:)
זה לא אומר כלום
אפילו שאין לך חשק תלכי ותבואי אליה בטוב
אפילו שאין לך חשק תלכי ותבואי אליה בטוב
אנונימית
שלא אכפת לך מהחברות שלכן, לדעתיי כדאי שתצאי ותדברי ותגידי לה את כל מה שמפריע לך אצלה;)
שרבתם ריב גדול, ואין לך חשק לצאת אליה ולדבר.
באותו הנושא: