5 תשובות
שאין לך חשק לצאת ולדבר
שאת עדיין עצבנית עליה כנראה, ממליצה לך לצאת ולדבר:)
זה לא אומר כלום
אפילו שאין לך חשק תלכי ותבואי אליה בטוב
אנונימית
שלא אכפת לך מהחברות שלכן, לדעתיי כדאי שתצאי ותדברי ותגידי לה את כל מה שמפריע לך אצלה;)
שרבתם ריב גדול, ואין לך חשק לצאת אליה ולדבר.