3 תשובות
שואל השאלה:
ראיתי שמישהי שהייתה בסאמר סקול כתבה שהייתה להם קבוצה בוואטספ עוד מינואר וזה לא מבאס כזה להירשם עכשיו ואולי גם היו כבר את הפגישות?
ראיתי שמישהי שהייתה בסאמר סקול כתבה שהייתה להם קבוצה בוואטספ עוד מינואר וזה לא מבאס כזה להירשם עכשיו ואולי גם היו כבר את הפגישות?
אנונימית
יש מצב, תבררי
אני מאמינה שכן
אוף הלוואי שהייתי יכולה ללכת
אוף הלוואי שהייתי יכולה ללכת
באותו הנושא: