7 תשובות
זה תלוי כמה תקפצי...
לא מומלץ לעשות סםורט לפני השינה כיוון שזה מזרים את הדם וגורם לאנדרנלין אז יהיה לך טיפה קשה ללכת לישון
כן אבל תקפצי בצהרים/בוקר
(בוקר עדיף; קצת מרץ) ותעשי מתיחות אחרי.
כן, אל תשכחי לעשות מתיחות אחרי.
לא. בשביל להרזות צריך מאזן קלורי שלילי מה שיקרה אם תעשי את מה שאת רוצה לעשות את פשוט תאמני את השריר..
אני אומר את זה מניסיון ירדתי 25 קילו בארבע חודשים 0-0
אנונימי
כן, כמובן אם יש לך שם שומן שצריך להוריד. והרגליים שלך יתחטבו. אבל לא מומלץ לפני השינה כי ייתפסו לך השרירים.. אחרי שאת קופצת אל תשבי ישר, אלא תלכי כמה דקות בבית, תעשי קצת מתיחות
שואל השאלה:
אז בצהורים
אנונימי
כן אבל אם זה לפני שינה אז תקומי עם שרירים תפוסים