8 תשובות
שואל השאלה:
גיטרה
אנונימית
לא :)
גם אני כמעט ולא
לא ואיך שאת מתחברת
לא מוזר
לא חח :)
לא, אני בקושי שומעת שירים בעברית
כל אחד והטעם שלו.
לא, על מה את מנגנת?