6 תשובות
ג'סטין ביבר- לאב מיי לאב מיי לאב מיי
אנדי סיקס- אין די אנד
יותר דיכאוני מזה אין לבקש, מצטער
בעיברית גם טוב?
אחים בדם
אנונימית
listen before i go
את האמת יש לי מלא שפעם הייתי שומעת, אם את כל כך רוצה שלחי הודעה ואחפש לך אותם.
דרך אגב, breath me של סיה זה אהבה פשוט.
dark enough