התחברות
הרשמה
יש כאן כאלה שעשו הליקס עם אקדח?
15 ביולי 2016, 19:46
פירסינג
עגילים
הליקס
אקדח
4 תשובות
אני
א
אם לא אני לי פיצתי לי
אני
ה
המשטרה רשלנית
אני
secret;)
עשיתי אחד עם אקדח, לא מומלץ בכלל התחרטתי על כך -אם יש לך כוונות לעגיל, תעשה עם מחט.
ע
עזבו שטויות ,איזה יפה זה במבה
באותו הנושא:
מה יותר כואב לעשות הליקס עם אקדח או עם מחט ואיפה עשיתם (חשובב)?
שאלה לאנשים שעשו נזם עם אקדח
יש כאן כאלה שעשו הליקס עם אקדח או קליפס בקניון?
יש פה מישהי\מישהו שעשו הליקס עם אקדח והכל היה בסדר?
כמה עולה לעשות הליקס באקדח?
כואב לעשות הליקס עם אקדח או עם הירא הזה שלוחצים וזה עושה חור?
אם עשיתי הליקס עם אקדח ב-20 שקל, זה אומר שזה לא סטרילי?
אלה שעשו הליקס עם אקדח אחריי כמה זמן החלפתם עגיל מעגיל רפואי?
איך עדיף לעשות הליקס? עם מחט או אקדח?
מי שעשה הליקס עם אקדח היו לכם זיהומים קשים או עוד בעיות אחרות?
אם מה כדאי שיעשו לי הליקס עם מחט, או אקדח חד פעמי?