7 תשובות
בטח מה מסוכן כמו כיכר הטרופית
לא ממש, אני יוצאת לשם הרבה, כל עוד את נמצאת עם אנשים שם ואת לא מסתובבת לבד מעטים הסיכויים שיקרה לך משהו.
תזכרי פשוט לא לדבר עם זרים, ולהשאר עם הקבוצה שהגעת איתה.
תזכרי פשוט לא לדבר עם זרים, ולהשאר עם הקבוצה שהגעת איתה.
שואל השאלה:
בן קודם כול ואוקי אני יזכור את זה
בן קודם כול ואוקי אני יזכור את זה
אנונימי
הא?
אנונימית
לא להסתובב שם בלילה, זה הכול.
שואל השאלה:
חח אז מתי בדיוק? זה מקום בילוי
חח אז מתי בדיוק? זה מקום בילוי
אנונימי
אממ זה לא ככ קשור אבל אני לא מבינה כלום מישהו יכול להסביר, קרה משהו שם?
באותו הנושא: