9 תשובות
לא
כן
כן יש מלא אנשים שמסתובבים עם זה
nein.
לא
אבל כל הרחוב ראה אותי צועקת לחברה שלי "תפסתיי" כמו פוסטמה מהצד השני של הכביש._.
אנונימית
חצי מכל האנשים שאני רואה ברחוב ניגשים אלי ושואלים אותי "תגיד אתה שמת פה lure?
" אז התשובה היא כן.