5 תשובות
כי כשאומרים את זה יוצא "צומי"
צודק כי כשאומרים צומי מתכוונים לתשומת לב.
אז זה הגיוני יותר שיכתב תשומי
אז זה הגיוני יותר שיכתב תשומי
אנונימית
כי שומעים את צ'.. וזה יותר ברור ככה לפחות לפי דעתי
אולי כי הם לא יודעים שכותבים תשומי
קיצור וגם זה יותר נורמלי לכתוב צומי.
באותו הנושא: