6 תשובות
שהם פחדנים
שהם חראות ולא שווה להתאמץ בשבילם
שהם טמבלים חלשים
לא יכולים להתגבר על הייצר המיני שלהם
פתטי
לא יכולים להתגבר על הייצר המיני שלהם
פתטי
נוראיים
להגיד בכלליות "אנשים בוגדים" לא יעזור לי לתאר מה אני חושבת על זה. בגידה היא סיטואציה שעלולה לנבוע מהרבה מקומות ומצבים, מעבר לזה שההגדרה של בגידה היא אינדיבידואלית מאיש לאיש. אני לא יכולה לשפוט את כל מי שבוגד מבלי לדעת את הנסיבות ומה הוביל לכך
אני לא אשנא אוטומטית את כל מי שבגד אי פעם בבן או בת זוגו (אני מתארת לעצמי שאנחנו מדברים פה על בגידה מבחינה רומנטית) כי במקרה הזה אשנא חצי מאוכלוסיית העולם. דברים קורים, החיים הם לא שחור או לבן ולפעמים הכל מתהפך, יש שני צדדים למטבע.
אני לא אשנא אוטומטית את כל מי שבגד אי פעם בבן או בת זוגו (אני מתארת לעצמי שאנחנו מדברים פה על בגידה מבחינה רומנטית) כי במקרה הזה אשנא חצי מאוכלוסיית העולם. דברים קורים, החיים הם לא שחור או לבן ולפעמים הכל מתהפך, יש שני צדדים למטבע.
רק שזה הכאיב לי...
באותו הנושא: