11 תשובות
פאק זה כואב
עשיתי עם מחט. זה הכי טוב זה סטרילי ולא ממש כואב הכאב באמת לשניה עדיף לך!
כן, אני.
וזה לא ממש כואב לדעתי, דקירה קטנה ואז שאר היום מרגישים חום באוזן
כמובן שיש כאלה שזה כואב להם וכאלה שפחות כואב להם
וזה לא ממש כואב לדעתי, דקירה קטנה ואז שאר היום מרגישים חום באוזן
כמובן שיש כאלה שזה כואב להם וכאלה שפחות כואב להם
לא מומלץ. עושה אינפקציה.
אומנם מחט יקר יותר, אבל זה הגוף שלך ועדיף לא להסתכן.
אומנם מחט יקר יותר, אבל זה הגוף שלך ועדיף לא להסתכן.
איזה הפשרויות יש להליקס?
לא כואב ולא מסוכן עדותי מלא פעמים
אל תעשיי עם אקדח! לא רק שזה כואב בטירוף זה עשה לי אפקציה
תעשי רק עם מחט
תעשי רק עם מחט
אל תעשי עם אקדח. זה עושה אינפקציות וזיהומים... אני עשיתי עם מחט וזה כאב רק לבערך רבע שעה, אבל זה יותר סטרילי... כן, זה יותר יקר אבל זה עדיף.
עשיתי ויש לי אותו כבר 4 חודשים בנתיים הכל בסדר והחלפתי כבר לחישוק
בתור אחת שעשתה עם אקדח עשיתי 3 פעמים הליקס בגלל שהורדתי את העגיל למשך תקופה והחור נסתם.. באף אחת מהפעמים לא הרגשתי כלום מלבד דקירה קטנה כמו בעגיל רגיל בהתחלה טיפה כאב והכאב עבר תוך 2-5 דקות ובמשך היום האוזן הייתה חמה "רדומה" כזאת ובאף אחת מהפעמים לא הייתה לי אינפקציה כמובן שמחט הרבה יותר סטרילי אבל אם את רגישה באוזן כמוני ואת לא חושבת שתוכלי להתמודד עם הכאב אז אני ממליצה לך על אקדח
זה ממש לא כואב! עשיתי עם אקדח
באותו הנושא: