6 תשובות
כן אני עשיתי אבל עדיף לא עם אקדח
חברות שלי עשו אם זה עוזר לך
שואל השאלה:
עם אקדח?
עם אקדח?
אנונימי
כן, עשיתי כי זה היה זול יותר ולא היה לי הרבה כסף.
כמובן שעדיף עם מחט.
כמובן שעדיף עם מחט.
עשיתי באקדח ועשיתי במחט.
אל תתקרב לאקדח!
אל תתקרב לאקדח!
חברה טובה שלי עשתה עם אקדח
היא אמרה שזה פחות כואב ממחט
יש לה שניים
היא אמרה שזה פחות כואב ממחט
יש לה שניים
באותו הנושא: