7 תשובות
זה כמו ללקק את זה זה פשוט גורם שזה ימשיך לבוא... תשימי וזלין על זה זה יעזור...
וזלין, אלוורה, שפתונים
תלכי לרופא עור.
יכול להיות שזה הרפס (מידע בקישור)
אם הוא אומר שזה לא, אז קודם כל תפסיקי לקלף, זה תאמת דיי מגעיל
וכן זה גורם לזה להיות יותר גרוע, זה בטח מהחום.
את יכולה לשים על זה לובלו או ווזלין, שניתן למצוא בקלות בפארם. (בקישורים למטה)
זה שפתוני לחות מיוחדים לטיפול ביובש לשפתיים.
מקווה שעזרתי, אמילי :)
זה כל הזמן קורה לי, זה עובר מעצמו..
או תרופה אחרת לכי לרופא עור
שימי ווזלין זה הרפס השפתיים כנראה זה לא יעבור לך לבד את צריכה ווזלין אם אני לא טועה
אני חושב שכדאי לשטוף את זה עם מים קרים כל פעם שיש לך חשק לקלף את זה.
OwI
באותו הנושא: