4 תשובות
. קצת גבוה... הסיסטולי בעלייה של 15 מהנורמה.. אבל הדיאסטולי תקין. ממליצה להתייעץ עם רופא בדברים האלה ולא באינטרנט.
כן תקין לגמרי הסיסטולי בעלייה קצת אז שימי לב
תנסי להימנע מאכילת מלח כי זה מעלה את לחץ הדם
אבל זה תקין רק שימי לב
אני חושב שכן, טיפה גבוה אולי? אבל לא נראה משהו רציני