5 תשובות
שואל השאלה:
חח עדיף שישב מקדימנ
חח עדיף שישב מקדימנ
אנונימי
אולי אתה מרגיש מוזר כי אתה לא משתייך לקבוצה הזאת, לא מדבר באותה שפה, באותם המושגים, תחומי עניין..
זה לגיטימי, כמו שאני ארגיש מוזר אם אשב בחבורת זקנים.
זה לגיטימי, כמו שאני ארגיש מוזר אם אשב בחבורת זקנים.
שואל השאלה:
לגמרי חח אני לא בקבוצה הזאת
לגמרי חח אני לא בקבוצה הזאת
אנונימי
מתוך געגוע
אנונימי
אולי כי אתה לא רגיל לעלות על אוטובוסים..
תמיד יושבים ילדים מעצבנים באוטובוס.. ;)
תמיד יושבים ילדים מעצבנים באוטובוס.. ;)
באותו הנושא: