4 תשובות
אל תעשי את זה
זה לא חוויה כיפית ממש...
זה לא חוויה כיפית ממש...
אנונימית
מה אל תשפטו?!?!?
זה מסוכן!
את לא צריכה להתעלף!
זה מסוכן!
את לא צריכה להתעלף!
מה זה אל תשפטו?
את פוגעת בעצמך למה שלא נשפוט?
ולמה שמשהו כאן יענה לך על השאלה
את פוגעת בעצמך למה שלא נשפוט?
ולמה שמשהו כאן יענה לך על השאלה
לא אל תעשי את זה וזה באמת מסוכן ולא בריא!
באותו הנושא: