6 תשובות
תעשי מה שאת רוצה אבל תנסי להבין.. בסופו של דבר הוא חושב רק על מה שהכי טוב לך
דברי איתו על זה בפתיחות תגידי לו מה את חושבת, שינסה להבין אותך אחרי הכל אתם רק בני זוג בגיל העשרה לא נשואים, הוא צריך לסמוך עליך.
תגיידי לו שתעשי מה שבא לך ואין לו זכות ופשוט תאשרי אותם אם את רוצה אבל הוא עושה את זה כנראה מדאגה
תנסי לדבר איתו על זה...
סתם חח
תגידי לו ככה:" אני הבוס של עצמי! " בקול סמכותי ובוגר
ואז תגידי:"ביי!"
שואל השאלה:
הוא עושה לי אני רוצה שיהיו לך רק 1500 חברים אל תעברי את זה הוא ממש חצוף
אנונימית
תדברי איתו על זה ותסבירי לו שהוא צריך לסמוך עליך