12 תשובות
שאני יפה
כנל
חתיך.. כנראה
אנונימי
את יפה
יפה וחכמה נדמה לי
שאני צנועה וחכמה... 3:
מלאך
שאני מתנהגת בצורה בוגרת..
רק לפעמים xd
רק לפעמים xd
שאם מכירים אותי יותר טוב מבינים שאני אחלה בת אדם
שמשהו יגיד לי שאני חשובה לו
אנונימית
שאני יפה
שהיה כיף איתי או כיף לדבר איתי או משהו בסגנון...
באותו הנושא: