4 תשובות
אני
אני לא ממש התגעגעתי אבל אין לי בעיה לחזור
לא. כל פעם שאני נוסעת במקרה באיזור של הבית ספר או סתם נזכרת בו או משהו אני מקבלת התקף לב קטן
וואו, גם אני.
חייבת מסגרת:(
חייבת מסגרת:(
באותו הנושא: