3 תשובות
מה זה מחלקת תיירים חח? ונראלי רגילה? כאילו יש את העסקים, אז הבאה
המחלקה של האנשים הנורמאליים
חnח איזה טסים... הכי רחוק שהגעתי בחיים זה פה במושב ליד
אנונימית
באותו הנושא: