5 תשובות
מת- כבר לא בין החיין בכל דרך שהיא
נפטר- מסיבות טבעיות
נהרג- מפגיעה טראומתית בעיקר
נרצח- מת על ידי מישהו
איזה מישהו חרדי אמר לי שרק יהודים נפטרים כי הם נפטרים מהעולם הזה ונוצרים ודתות אחרות מתים
מת זה יכול להיות גם נרצח או נפגע בתאונה או משהו, נפטר זה בדרך כלל בדרך טבעי, מזיקנה או מחלה.
מת ונפטר הם אותו דבר, "נפטר" נחשב ליותר מכבד.
נפטר זו דרך יותר מכובדת להודיע על כך שהאדם מת.
Aro