11 תשובות
כן.
כן
כן
כן:)
כן אחד יעזור
(אני)
(אני)
כן (למה לסבול? יש אקמול!)
כן, ברור
כן לרוב, תרגישי טוב
כן. תרגישי טוב
תלוי יש כאלה שאקמול לא ממש מזיז להם אם זה כאב ראש רגיל ואת יודעת שאקמול יעזור תיקחי אם זה כאב ראש ממש חזק תיקחי כבר כדור חזר יותר
כמובן (:
באותו הנושא: