9 תשובות
יש לי חולשה קצת לאסייתים אז בשבילי זה רק פלוס
ממש לא, אני אוהבת יופי כזה.
פאק מזה לא יש יפנים חתיכים רצח וואו
לא (:
זה רק יוסיף לי שהוא יפני, שיכין לי כל יום סושי xd
סתם יפנים חתיכים
סתם יפנים חתיכים
אני פחות מתחברת לסוג יופי הזה אבל בכללי לא
ההפך, יש לי חולשה לאסייתים. מושלם 3:
יאוו יפנים חתיכים. חלום שיהיה לי אחד כזה;)
אנונימית
נכון ^ אני גם אוהבת יופי כזה
באותו הנושא: