9 תשובות
יש לי חולשה קצת לאסייתים אז בשבילי זה רק פלוס
ממש לא, אני אוהבת יופי כזה.
פאק מזה לא יש יפנים חתיכים רצח וואו
לא (:
זה רק יוסיף לי שהוא יפני, שיכין לי כל יום סושי xd
סתם יפנים חתיכים
אני פחות מתחברת לסוג יופי הזה אבל בכללי לא
ההפך, יש לי חולשה לאסייתים. מושלם 3:
יאוו יפנים חתיכים. חלום שיהיה לי אחד כזה;)
אנונימית
נכון ^ אני גם אוהבת יופי כזה