8 תשובות
לא, גם אם יש פצע שנגרם מהכוויה זה יעבור מהר, כי זה האיזור הפנימי של הגוף וחיוני ולכן התאים בנויים להתרפות יותר מהר, אם עדיין כואבב אחרי שבוע ללכת לרופא,
תשתי מים, לא יהיה נזק. קורה שנכווים.
Aro
תשתי מים קרים ואם זה יחמיר תשאלי את הרופא מה לעשות
לשתות מים קרים מאוד
קרה לי חכי יום יומיים גג שלוש אין מה להילחץ.
לטווח הארוך לא.
אל חשש
סבלנות, זה עובר לאחר יומיים שלושה גג תלוי ברמת הכוויה.
אם הכוויה מאוד מאוד כואבת, תשקלי פנייה לרופא.

בנוסף אני ממליצה לשטוף את הפה במשקה אלוורה מדולל קלות, גם מרגיע את המקום וגם אנטיספסטי וגם טעים.
יכול להיות נזק כלשהו?
תשתי מים קרים
באותו הנושא: