9 תשובות
בארור שלא!
שואל השאלה:
אז למה אמרו שמדענים המציאו מכונת זמן? אני מבולבל!
אז למה אמרו שמדענים המציאו מכונת זמן? אני מבולבל!
ממש לא!
זה ממש מדע בדיוני
חח לא (:
הלוואי.
זה היה הופך את העולם למקום הרבה יותר טוב.
זה היה הופך את העולם למקום הרבה יותר טוב.
תאמת? מאיפה אפשר לדעת? יכול להיות שיש ויכול להיות שלא. וגם למה ימציאו, תחשבו איזה בלגן זה יכול לגרום
הלוואי! אבל לצערי אין..
בארור שכן!1
אני נסעתי בזמן~!
באמת אני נודר לכם! זה אמיתי אתם עוז תתחננו שזה יקרה לכם!
זה קרה לי כשישנתי.. אולי זה יקרה לכם..-אתם לא יכולים לשלוט בזהה תתאמינו בזה-כמוני אני נשבעע לכם שזה קרה לי!.
אני נסעתי בזמן~!
באמת אני נודר לכם! זה אמיתי אתם עוז תתחננו שזה יקרה לכם!
זה קרה לי כשישנתי.. אולי זה יקרה לכם..-אתם לא יכולים לשלוט בזהה תתאמינו בזה-כמוני אני נשבעע לכם שזה קרה לי!.
אנונימי
באותו הנושא: