7 תשובות
מחר ב19:52.
התחיל בשבע וחצי
נגמר ב3 חמישים ושתים מחר.
נגמר ב3 חמישים ושתים מחר.
שואל השאלה:
שיט אבל לא ידעתי ורציתי לצום ונראלי ששתיתי זה בסדר?
שיט אבל לא ידעתי ורציתי לצום ונראלי ששתיתי זה בסדר?
זה בסדר, תתחילי עכשיו...
בהצלחה.
בהצלחה.
אם לא צמת עד עכשיו זה לא פותר אותך מהמשך הצום.
מה שתגובה ראשונה אמרה.
התחיל היום ב19:29, יגמר מחר ב19:52.
באותו הנושא: