8 תשובות
הוא נפגע מהמעריצים שלו.
שואל השאלה:
מה הם עשו
אנונימית
הציקו לו לגבי סלינה
הוא מחק? באמת?
רשמתי לב שיש לו מלאמלא תגובות רעות ומלא מרכלים עליו
הוא העלה תמונה עם החברה החדשה שלו והמעריצים קיללו אותה אז הוא התעצבן וכתב שיפסיקו ואז סלינה גומז כתבה שאם הוא לא רוצה שיגיבו לה תגובות רעות אז שלא יעלה איתה תמונות אז הוא התעצבן ומחק (לפי מה שהבנתי)
ממש לא, הוא הכיר מישהי ואז כל הבליברס התחילו לקלל אותה ולשנוא אז הוא אמר שאנחנו לא צריכים להיות אכזריים עם מי שהוא אוהב ואמר שאם זה ךא יפסק הוא יסגור את האינסטגרם
אנונימית
אני לא חושבת שהוא מחק, יכול להיות שיש לו בעיה או משהו או שיכול להיות שזה בגלל הריב עם סלינה, אני חושבת שבתור בן אדם מפורסם אף אחד לא ימחוק פרטפיל עם 74m עוקבים.
ואז מה שהתגובה מעליי כתבה קיצר הוא נעלב ומחק
אנונימית