11 תשובות
תזרוק אותה
אל תקנה לה בשום אופן זה לא יפה לנצל!
תקנה לה צמיד מפלסטיק בשתי שקל לכלבה
תגיד לה "יאללה מוטי לך הביתה, שלום ותודה"
תגיד לה שאתה בלי שקל בכיסים...
תקנה לה פאן ג'ורה
ושתלך להנות עם זה לבד בחושך כמו המסכנה שהיא
ושתלך להנות עם זה לבד בחושך כמו המסכנה שהיא
תגיד לה שתבקש מאמא שלה ואל תיצא פראייר פעם ידיד שלי קנה לחברה שלו פנדורה ואחרי שבוע זרקה אותו הככבה
אנונימית
חח תסביר לה שאין שקל בכיסים..
חח שלום ולא להתראות
אימלה יאוולי
שתלך לעזריאלי
שתלך לעזריאלי
תגיד לה את האמת
"אני יודע שאת מנצלת אותי בשביל פנדורה די כבר"
"אני יודע שאת מנצלת אותי בשביל פנדורה די כבר"
באותו הנושא: