3 תשובות
כלום. אקס זה אקס.
הרי זה נגמר, והיתה סיבה שזה נגמר. אז בשביל מה לדבר?. לא חוזרים על טעויות.
הרי זה נגמר, והיתה סיבה שזה נגמר. אז בשביל מה לדבר?. לא חוזרים על טעויות.
אולי הוא רצה להגיד לך משהו שהוא ממש חשוב בקשר לקשר שלכם..
תנסי לדבר איתו לשאול מה הוא רצה ותמצאי לו תירוץ מספק למה לא באת..
תנסי לדבר איתו לשאול מה הוא רצה ותמצאי לו תירוץ מספק למה לא באת..
את לא הכלב שלו ואם את לא באה פעם אחת זה לא ביג דיל
באותו הנושא: