6 תשובות
לא
אנונימית
אני קונה נראלי ביום לפני האחרון של החופש אז..
מאוחר מידי יהיה לקנות ב-31.8
עד אז זה בסדר, העיקר שיהיה
לא, רק שלא ישאר כל כך דברים בחנויות
לא!
אבל אם יש משהו מיוחד ספציפי תקני עכשיו
זה לא משנה מתי את קונה
העיקר שיהיה לך ציוד ללימודים