9 תשובות
היה מקרה שבבית ספר היסודי זה היה ממש מזמן. אבל זה ממש תקוע לי בראש שאולי עכשיו זה ישמע טיפה טיפשי אבל יום אחד באתי בלית ספר ובדיוק הייתי בחרם.
ובאתי לכיתה וכל הבנות עמדו בצד וצחקו עלי ואז כזה אחת מהבנות באה והיא התחילה לרדת על השיער שלי ואז היא כזה באה לבנות האחרות ושאלה אצל מי שיער יותר יפה אצלי או אצלה.
וכולן אמרו אצלה והתחילו לצחוק עלי ולהשפיל אותי.. זה ממש זכור לי וזה אפילו טיפשי אבל זה ממש לא יוצא לי מהראש.
אנונימית
בכיתה באתי לשבת בכיסא מישהו הזיז לי אותו קיללתי אותו יצא מריבה וחתפתי אגרוף בעין והיה לי פנס במשך שבוע
אנונימי
היו הרבה.. למזלי הצלחתי לשכוח את רובם.
אבל הדבר הכי נורא שבחיים לא אשכח זה בפייסבוק, עברתי מעבר לסתם בריונות.
בערך בכיתה ו' תוך כדי שאני עוברת חרם, באמת ניסיתי להכיר אנשים או לפחות לגרום לחרם להעלם.. אז העלתי בטיפשותי לפייסבוק תמונה שכתוב בה משהו בסגנון "אם אתם מתוייגים כאן אז..."
תייגתי את כל הכיתה שלי כי חשבתי שזה נחמד, ופשוט לא הפסיקו לקלל אותי ולצאת עלי שם.
זה ממש היה זוועתי. זה הגיע למצב שאחותי התערבה, צילמה מסך ושקלה לפנות להורה הורה.

גם היו לי "חברות" כאלו שהיו חברות שלי בעיקר כדי לצחוק עלי והרבה פעמים השפילו אותי. אז אחת מהן התחילה לשאול אותי אם אני אוהבת מישהו מהכיתה.. ותבינו זה היה ביסודי בכלל, לא חשבתי בכלל על בנים באותה תקופה.. והיא לחצה עלי להגיד שם. אז פשוט אמרתי את הדבר הראשון שעלה לי לראש.
יום אחרי זה קיבלתי פרח מנייר משומש מאותו ילד ששר לי וצחק עלי מול כולם.

בעע, ולחשוב שזרקו אותו מבית הספר בכיתה ח' מרוב שהיה מופרע.. אחח הגלגל מסתובב.
מישהי רצתה להצטלם איתי ואמרתי לה שלא בא לי
והיא אמרה גם ככה לא רציתי להצטלם איתך את סתם מכוערת,
והיה עוד מקרה שישבתי בכיתה ומישהי התחילה לזרוק עלי ביסלי וצעקתי עליה מה נסגר והיא אמרה אופס בטעות לא שמתי לב
אנונימית
שואל השאלה:
וואו... יש פה מקרים ממש מזעזעים...
שהזמינו אותי למסיבות פיג'מות רק בשביל לצחוק עלי.
בערך 15 מהשכבה עשו לי שיימינג בקבוצה בוואטסאפ, בפני כולם. לאחר מכן זה המשיך גם בביה"ס, אבל היתקלויות ממש קטנות ולא מורגשות. הייתי לבד. אף אחד לא התערב והגן עלי.

בכל מקרה, באותה תקופה הייתי עסוקה בדברים גרועים יותר, כך שזה לא כ"כ הפריע לי.
עלבונות וקבוצות בפייסבוק או ווצאפ/ירקו עלי ועל חברות שלי ועל אחת מהן כיבו סיגריה.
צחקו עלי וחיקו אותי על איך שאני נראית:(
אם היה לי חוסר ביטחון לפני זה, עכשיו עוד יותר..
אנונימית