2 תשובות
אם את רבה על זה שהוא בגד בך ולדוגמא נישק מישהי אחרת אז זה לא שטות אבל אם הוא רק שאל ממישהי משהו על זה אין לך מה לריב או אם הוא לא יכול לדבר איתך באותו הרגע שאת רוצה...
אני לא רוצה לצאת שוביניסת אבל תנסי לקחת הכל בפופורציות תראי לו שהוא חשוב לך אבל לא לריב ולכעוס על כל דבר וגם אם את רואה שמשו שקורה הולך לקיוון של מריבה תעצרי תינשמי עמוק ותדברי איתו ברוגע
באותו הנושא: