5 תשובות
כי היא צורכת מזון פי 2 או 3 במקרה הטוב
נראלי מכל המים שיש בפנים וכל זה
כשאתה מבולבל זרת על אל
לא יודעת בוודאות, אבל אני חושבת שהאמא נוטה לאכול יותר ממה שצריך עקב תחושת הרעב התמידית שהתינוק גורם.
יכול להיות סיבות נוספות... זה רק ניחוש
יכול להיות סיבות נוספות... זה רק ניחוש
אני חושבת בגלל המים
נוזלים
באותו הנושא: