5 תשובות
באמת? אוקי. אני חולה. אני מאוד מאוד חולה. הגרון שלי *הורג* אותיי!!!
התרופה היחדיה היא גלידה... תרפאו אותי..
כן ואפילט הרופאה שלי אומרת את זה
כדאתה עם פצע פתוח כמו נגיד גרון אדום שורף, אם תשפוך על הפצע מים חמים אתה תידרף עוד יותר ויותר גרוע, אם תשים משהו קר זה ירגיע תגירוי ואת הכל
כן. זה מעולה.
לא אבל בטח כולם ירשמו שכן.