התחברות
הרשמה
הגיוני שכבר 5 חודשים אני מתאמנת על הבטן תזונה והכל ועדיין הבטן לא נהייתה שטוחה?
23 באוגוסט 2016, 11:00
חיטוב
בטן
כושר
ספורט
בטן שטוחה
ריבועים בבטן
קוביות בבטן
תשובה אחת
את בנית לעצמך את התזונה?
b
buly
באותו הנושא:
חברה שלי במחזור כבר פעם חמישית החודש הגיוני או שסתם לא בא לה עלי?
מתאמנת על הבטן בקביעות כבר הרבה זמן, רואים תוצאות? (חג שמח לכולם)
הייתי אצל רופא גסטרו כי יש לי כאבי בטן כבר 5 חודשים בצד ימין והוא אמר לי:"הבטן שלך קצת נפוחה מבפנים", מה זה אומר שהבטן שלי מבפנים נפוחה קצת?
הגיוני ששובצתי למדריכת כושר קרבי למרות שאני לא מתאמנת?
הגיוני שתכאב לי הבטן רק כי חזרתי לבסיס?
קיבלתי מחזור פעם ראשונה לפני 5 חודשים וכבר לא קיבלתי כמעט 3 חודשים זה הגיוני?
אני מקבלת מחזור פעמיים בחודש כבר 4 חודשים זה הגיוני?
אם אני בדיאטה כבר חודש וקצת, זה הגיוני שהכמות שיער בגוף שלי ירדה?
חבר שלי מלטף ומנשק לי את הבטן, זה הגיוני שזה מרגש אותי?
זה הגיוני שאני בת ואני לא מתאמנת בשיט אני בטלנית 24/7 ונהיה לי התחלה של קוביות בבטן?
זה הגיוני שהיום לפעמים לא כואבת לי הבטן ולפעמים כואבת לי ממש חזק (זה היום)