4 תשובות
בלי סיבה?
זה הפתיעה אותך?
היה לכם טוב וזה היה בום?
זה הפתיעה אותך?
היה לכם טוב וזה היה בום?
דברת איתו תנסי לשאול אותו למה מה קרה ולהגיד לו שאם ההוא נפרד ממך לפחות לא עושים את זה בהודעה אלא פנים מול פני ם
שואל השאלה:
אמרתי לו הכל.. וכן זה היה בבום והיה לנו טוב ביחד פדוט גרנו רחוק הוא רמת ישי ואני חיפנ
אמרתי לו הכל.. וכן זה היה בבום והיה לנו טוב ביחד פדוט גרנו רחוק הוא רמת ישי ואני חיפנ
תדרשי הסבר