7 תשובות
אבל אין אף אחד שיכול לתבוע אותם על זה? מישהו שאחראי על הזכויות יוצרים של הלחנים שלו?
שואל השאלה:
כולם מתו אז לא חח
אנונימי
שואל השאלה:
כן הוא מת וגונבים ממנו עוד ביטים חח דוגמה: עץ הדת=tupac - never had a friend like me
אנונימי
למה??? דווקא יש להם איזה מכין ביטים אחד שמכין להם ביטים לסירטונים
גרוע מאוד. מאוד. איפה המקוריות איפה
ועוד לא מתביישים, ממלך הראפ הנצחי? זה כמו לגנוב יצירות מביאליק. שיתביישו.
לא ידעתי שהם עושים את זה.
אבל אמ.. שכנראה הם לא מוכשרים מספיק כדי לייצר ביטים בעצמם.
איזה חארות דווקא אהבתי אותם