8 תשובות
זה לא קשור לדת. אני אישית לא אוהב את השם הזה, אבל מה שאת אוהבת
מה הקשר? 0_0
אני פחות אוהבת... הוא מיושן מידיי לדעתי.
אני פחות אוהבת... הוא מיושן מידיי לדעתי.
אם מבטאים אותו באנגלית אז הוא באמת יפה.
שם יפה, אני אוהבת יותר כשאמריקאים משתמשים בו
ברור שהגיוני
אני גם לא אוהבת
אבל עןבדה שיש מלא שרות, יהודיות, חילוניות, דתיות ונוצריות
זה עניין של טעם
אני גם לא אוהבת
אבל עןבדה שיש מלא שרות, יהודיות, חילוניות, דתיות ונוצריות
זה עניין של טעם
כן אחותי זה רק שם..
אני דתיה ולא אוהבת את השם הזה...
זה שם זה לא קשור לדת, ככה קראו לסבתא שלי :)
האמת שזה די שם ישן אבל כמו בתגובות הקודמות הדרך שבה אמריקאים מבטאים את זה זה הכי יפה לדעתי
האמת שזה די שם ישן אבל כמו בתגובות הקודמות הדרך שבה אמריקאים מבטאים את זה זה הכי יפה לדעתי
באותו הנושא: