6 תשובות
את גבוה +... זה מעולה!
כן את במשקל תקין
מה פתאום להרזות, אני הייתי במצב גרוע משלה ואמרו לי רק להרזות 'טייפה', ועכשיו אני תקועה בתת משקל
את נראלי אמורה לשקול 52 פשוט אני בת 12 והגובה שלי הוא 160 ואני שוקלת 48 ואמרו לי לעלות ל 52
זה בסדר גמוור! (:
הייתי מרזה 6 קילו..