13 תשובות
גנים, או חילוף חומרים מהיר.
החלום של כל בתת
אנונימית
אנומינית צודקת.. אני לא שמנה אבל פעם אחת שאני אוכלת קצת יותר מדי וואי זה אסוןן
גנים כנראה.
תאכל המון שוקולדים חטיפים ופחמימות חכה חודש והדלדלה יעשה את שלו
גנים/חילוף חומרים מהיר.
הלוואי עלי ;)
יש לי מלא חברות כאלה הכל בסדר אתה בסדר
הלוואי עלי ;)
יש לי מלא חברות כאלה הכל בסדר אתה בסדר
גנים.. אני אותו דבר
הייתי מתחלפת איתך בכיף.
אנונימית
גם אני ככה
כי אתה בן 12 דה ככה זה בגיל שלנו ואנחנו רזים והגנים וכו'
גנים גם אח שלי ככה
זה בעיקר גנים, וחלום של כולנו
הכל זה גנים
באותו הנושא: