7 תשובות
לא, לפי התוכנית החדשה לומדים את זה בכיתה י' ובכיתה י"א לומדים לאומיות.
(ככה זה היה אצלי לפחות)
Aro
הבנתי שכן.. סוף סוף משהו מעניין.
בכיתה י' למדתי לאומיות^
ביא זה יותר על ישראל, על היסטוריית העם היהודי, שואה..
לא לפי הרפורמה החדשה..
שואל השאלה:
בכיתה י עשינו עבודה על השואה כ30 אחוז מהציון... אבל לא באמת למדנו על מלחמת העולם השנייה
לא יודעת מה אתכם, אני למדתי ביא' על מלחמת העולם השנייה, השואה והכל.. בכיתה י' למדתי ועשיתי בגרות פנימית על הראשונה.
כן בתחילת שנה לומדים זה לפי הרפורמה
אנחנו למדנו על מלחמת העולם הראונה בי זה תלוי בתוכנית בלימודים של הבית ספר אם לא למדתם את זה ב יא אז תלמדו את זה השנה. העבודות שנותנים זה הלמידה על השואה.
אנונימית