9 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש לא יפה זה מכוער
זה ממש לא יפה זה מכוער
אנונימי
פאק מזה אני מגיעה לאורך כזה רק עם מסקרה ילא פייר שכמוך
אל תגזור זה יפה
איימא'לה!
ריסים כאלה זה החלום שלי!
אווף:(
בקושי ויש לי ריסים
ריסים כאלה זה החלום שלי!
אווף:(
בקושי ויש לי ריסים
וואי נישבעת שזה יפה לבנים, איזה צבע עיניים ישלך? לא שזה משנה אבל עדין
אי אפשר
ריסים ארוכים זה יפה
ריסים ארוכים זה יפה
יאא הלוואי עלי אין לי ריסים בכלל ואני בת, כלום יואו מה דעתך לגזור אותם ולשלוח אליי לדואר?
אנונימית
אין בזה שום דבר מכוער, לדעתי זה ממש יפה לבנים ולבנות כאחד.
אל תסתכן בלגזור אותן, זה יכול לגרום לנשירה של כולן.
אל תסתכן בלגזור אותן, זה יכול לגרום לנשירה של כולן.
שואל השאלה:
חח כחול
חח כחול
אנונימי
באותו הנושא: