התחברות
הרשמה
אם אני אוכלת פעם ב פלאפל חטיפים ועוד כל מיני שטויות שהם גאנג פוד זה בסדר? אני אוכלת גאנג פוד שלוש פעמים בחודש וזהו זה בסדר עדיין שאני אוכלת?
29 באוגוסט 2016, 16:11
אוכל
חטיפים
ממתקים
תזונה נכונה
תזונה בריאה
3 תשובות
כן
נ
נג'י מהאגודה לתרבות הדיור
כן, פעם ב.. אפשר
/
//////
זה בסדר לאכול במינון כזה.
זה טוב לתת לנשמה קצת אוכל חרא :)
א
אנוֹנימי
באותו הנושא:
מה אתם עושים בכיפור? אני אוכל חטיפים וכאלה
אוכל סיני, שווארמה, פיצה, או פלאפל?!
מה אתם מעדיפים, חטיפים (צ'יפס, ביסלי, דוריטוס, פרינגלס ועוד) או ממתקים (שוקולד, קליק, סוכריות, קינדר ועוד)?
200 שקל יספיקו לי בשביל לקנות חטיפים ואוכל לטיול של 4 ימים?
פלאפל מומלץ בתל אביב - איפה יש פלאפל טעים וזול במרכז תל אביב?
עוד מעט יש לי טיול ואני סוג של בדיאטה כזה איזה חטיפים אני יכול לקחת?
תעזרו לי מה אפשר לקחת ליום סיור כשאת בסוג של דיאטה (לא אוכלת כריכים, קורואסונים, חטיפים)?
ערך קלורי של מנה פלאפל - כמה קלוריות יש במנה פלאפל?
אכלתי אתמול 3 בורקסים דיי קטנים כאלה, מנת פלאפל, 3 חטיפים קטנים של במבה, 5 קרמבו, וחצי לחמנייה עם גבינה צהובה
כמה שקיות חטיפים צריך למסיבה של 25 אנשים? בתור אוכל יש רק חטיפים ושתייה.. בני 18
מה אני יכולה לאכול בקולנוע אם אני אוכלת בריא בלי חטיפים וזה?