3 תשובות
בנות 163
בנים 175
למה כל כך נמוך למה?:(
בנים 175
למה כל כך נמוך למה?:(
תכלאס הגברים בישראל ממש נמוכים ביחס לעולם! לכו לדנמרק שם הממוצע הוא 1.85
ואני 1.87 כיף לי... (;
ואני 1.87 כיף לי... (;
בנות זה 1.63
באותו הנושא: