4 תשובות
לי יותר טעים סויה, אבל אורז ושקדים נחשבים בריאים יותר למרות שבסויה הערכים התזונתיים טובים יותר (סידן+חלבון).
אני הכי אוהבת מבין השלושה סויה אבל יש יותר טעימים כמו חלב קוקוס וחלב אגוזי לוז
לי אישית טעים יותר סויה.
אולי לך יהיה יותר טעים משהו אחר.
אולי לך יהיה יותר טעים משהו אחר.
פרה
אנונימי
באותו הנושא: